Wednesday, August 10, 2022

Hantar semula Cakera Padat JIM590

Saya telah menerima emel daripada penyelia Projek Tahun Akhir. Beliau mengatakan perlu memperbetulkan tiga perkara dalam kandungan projek itu yang dinyatakan oleh pemeriksa. Bila saya memberitahu yang saya telah hantar CD dengan pembetulan yang telah saya buat berdasarkan catatan semasa pembentangan, beliau hanya mengatakan tak mengapa jika CD telah pun dihantar kepada Pengerusi Rancangan Matematik.

Mungkin juga kesilapan minor namun saya berpendapat elok dihantar semula kerana menghormati pandangan yang dikemukakan oleh pemeriksa berkenaan. Lagi pun pembetulan yang saya buat tidak sama seperti yang dinyatakan dalam emel berkenaan.

Memandangkan tarikh akhir terima CD ialah 15/08/22, saya mengambil keputusan untuk membuat pembetulan kandungan laporan projek itu berdasarkan emel berkenaan.

Saya telah emel kepada pengerusi rancangan dan memberitahu perkara sebenar. Saya juga memohon agar CD itu diabaikan kerana saya akan menghantar CD lain dengan pembetulan berdasarkan emel tersebut.

Hari ini saya telah hantar 3 salinan CD. InshaAllah, jika berjalan dengan lancar, Ofis PJJ akan menerima seawalnya hari Jumaat atau selewatnya hari Isnin ,15/08/22. Mudah mudahan Allah permudahkan urusan penghantaraan ini, inshaAllah.

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Bersih Belakang Rumah IV

 Hari keempat 26/10/23,khamis , hari terakhir , dah siap bersihkan Sempadan